رابطه قانون جذب و قانون کارما چیست؟|بربال ملائک پارت اول قسمت 67

مجری : سید حسنین موسوی

کارشناس : سید ضیاء شهیدی

پخش زنده برنامه بر بال ملائک از شنبه تا پنجشنبه چهل دقیقه قبل از اذان ظهر

https://www.instagram.com/beitolabbastv

https://www.youtube.com/beitolabbastv

رابطه قانون جذب و قانون کارما چیست؟

قبل از اینکه شما را با قانون کارما به صورت کامل آشنا کنیم بهتر است بدانید که قانون جذب چیست قانون جذب چه میگوید؟ و اینکه نسبت قانون کارما با قانون جذب را با هم بررسی کنیم. در سایت مدیر افکار مقالات زیادی در زمینه قانون جذب و آموزش قانون جذب نوشته اند که می توانید با مطالعه آنها قانون جذب را خیلی واضح تر و کامل تر یاد بگیرید. اما به این دلیل که در این مقاله می خواهم شما را با قانون کارما آشنا کنم و به شما بگویم که کارما چیست بهتر است در زمینه قانون جذب یکسری اطلاعات تکمیلی داشته باشید.

قانون جذب ( law of attraction ) و قانون کارما یک قانون ثابت در جهان هستند. قانون کارما یکی از زیرمجموعه‌های قانون جذب است. اما قانون جذب چیست؟و رابطه قانون جذب و کارما؟

بر اساس قانون جذب وقتی به هر چیزی فکر میکنید آن را وارد زندگیتان خواهیم کرد. قانون جذب دقیقاً مشابه طناب عمل می کند. یعنی به وسیله طناب می توانید به هر چیزی که فکر می‌کنید آن را جذب و وارد زندگیتان کنید. به اصطلاح وقتی به هر چیزی فکر می‌کنید در حال کشیدن آن به زندگیتان هستید.

وقتی به بی پولی، بیکاری و رابطه خراب توجه می کنید و به آن فکر می‌کنید در حال جذب بی پولی بیکاری و رابطه خراب در زندگی تان هستید. و برعکس، وقتی به یک رابطه خوب توجه میکنید در حال جذب رابطه خوب در زندگیتان هستید. وقتی به پول و ثروت توجه می‌کنید در حال جذب پول و ثروت هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا