قانون کارما چیست ؟ – بربال ملائک قسمت 63 پارت اول

قانون کارما چیست ؟

مجری : سید حسنین موسوی

کارشناس : دکتر سید ضیاء شهیدی

پخش زنده برنامه بر بال ملائک از شنبه تا پنجشنبه چهل دقیقه قبل از اذان ظهر

در زبان سانسکریت، کارما به معنای عمل است. کارما برای بسیاری از افراد تا حدودی مفهومی انتزاعی دارد. باورها و تعریف های مختلفی در مورد این مفهوم وجود دارد. در جوامع و ادیان شرقی مردم به معنای سنتی قانون کارما معتقد هستند. به این معنا که رفتارهای آدم ها بر کیفیت زندگی آنها در این دنیا و دنیای بعدی تاثیر می گذارد. در حالی که در جوامع غربی کارما مفهوم معنوی ندارد و آن را بیشتر به پیامدهای خوب و بد اعمال در همین دنیا تعبیر می کنند. به طور کلی می توان گفت آنها بیشتر به سیستم جزا و پاداش اعتقاد دارند. در نتیجه، این مساله باعث ایجاد دیدگاه های مختلف در مورد نحوه تاثیر کارما در زندگی شده است.

کارشناسان می گویند: قانون کارما موقعیت ها یا تعاملاتی در زندگی شما هستند که کمک می کند مسیر بهتری را به سمت اهداف عالی تر پیدا کنید.

عده دیگری از کارشناسان به کارما به عنوان یک چرخه علت و معلولی نگاه می کنند که مربوط به عمل است، نه نتیجه. آنها می گویند: شما می توانید با انتخاب و فکر کردن به کارهایی که انجام می دهید، مسیر زندگی خود را مشخص کنید. کارما فلسفه روش زندگی شماست تا بتوانید به بهترین نسخه از خود تبدیل شده و در زندگی کاملترین خواسته خود را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا